Forum Shadow Strona Główna
Zaloguj Rejestracja Profil Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości FAQ Szukaj Użytkownicy Grupy
Zombies

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Shadow Strona Główna -> Gry
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Carlos
SITH Masta
SITH Masta



Dołączył: 13 Wrz 2005
Posty: 384
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szczecin

PostWysłany: Wto 11:22, 25 Paź 2005    Temat postu: Zombies

cyt: "...Bohaterem gry jest niejaki Jonathan, kierowca karetki pogotowia w jednym z dużych miast. W ostatnich dniach facet ma dużo roboty. W jednej z dzielnic szaleje dziwna epidemia, która zabija w ciągu kilku godzin. Kostnice pękają już w szwach. Lekarze nie potrafią na razie określić przyczyn tego dziwnego zjawiska. Rząd zastanawia się natomiast nad wprowadzeniem kwarantanny. Otoczenie miasta szczelnym policyjny kordonem być może ograniczyłoby rozwój epidemii, ale skazałoby wielu niewinnych mieszkańców na śmierć.

W pewnym momencie na jezdnię, tuż przed karetkę Jonathana, wyskakuje zataczający się mężczyzna. Bohater odbija kierownicą w bok, ostro hamuje i ląduje w ścianie budynku. Poduszki powietrzne działają na szczęście bez zarzutu. Bohater wychodzi z samochodu i wówczas zauważa, że potrącony przez niego mężczyzna... wciąż żyje. A właściwie nie żyje, i to już od dawna..."

autorzy w grze wykorzystali widok FPP, nie ma to być jednak gra typu Serius Sam, wręcz przeciwnie ... trzeba będzie sporo kombinować tak jak w Resident Evil. Gra wykorzystuje silnik Unreal 2, co daje całkiem przyzwoite efekty. Imponuje też różnorodność przeciwników, ich zwinność oraz niekonwencjonalne metody działania.

Co myślicie?

Oficjalna strona: [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DaRkSidEMaN
Prince of Darkness
Prince of Darkness



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Night City

PostWysłany: Wto 22:09, 25 Paź 2005    Temat postu:

Sądząc po fabule to nie jest ona zbyt wybujała... ot pewnego razu w pewnym miejscu itd... wszystko co lepsze zostalo juz wykorzystane, w gry z zombiakami juz sie nagralem, co nie oznacza ze musi byc to lipa, jednak jestem sceptykiem jesli chodzi o ten projekt

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kłopot
Toast King
Toast King



Dołączył: 13 Wrz 2005
Posty: 1479
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowhere

PostWysłany: Śro 13:51, 26 Paź 2005    Temat postu:

Szykuje się dużo takich gierek o tematyce zombies, a ta ma być podobno jedną z lepszych. Prawdy dowiemy się z czasem. Fajnie się zapowiada, choć osobiście wole gry z perspektywy 3 osoby, jeśli będzie dobry klimat to na pewno zagram, oczywiście tylko wtedy, kiedy mój, komp poradzi sobie z tyloma hordami zombies:) Jestem dobrej myśli Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gary
Zombie
Zombie



Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Sob 19:09, 29 Paź 2005    Temat postu:

Ja jednak uważam że niedoścignonym wzorem i najleposzą gierką z zombiakami jest Resident Evil 3. I nie ma bata na ta gierkę. Jeśli ktoś uważa inaczej to albo się nie zna albo ne ma racji ;P Very HappyVery HappyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
DaRkSidEMaN
Prince of Darkness
Prince of Darkness



Dołączył: 20 Wrz 2005
Posty: 940
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 5 razy
Ostrzeżeń: 1/5
Skąd: Night City

PostWysłany: Sob 21:02, 29 Paź 2005    Temat postu:

Ja uważam inaczej - Resident Evil 2, sam się wasz mość nie znasz, ssałeś cyca podczas gdy gryfińscy horrorowcy rozkoszowali się esensja wyżej wymienonej gry Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Biały
Upiór
Upiór



Dołączył: 13 Wrz 2005
Posty: 163
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Tak gdzie żyją smoki.

PostWysłany: Nie 14:54, 30 Paź 2005    Temat postu:

Najlepsza gra o zombiakach to "Książę i tchórz" Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gary
Zombie
Zombie



Dołączył: 14 Wrz 2005
Posty: 78
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Gryfino

PostWysłany: Wto 12:04, 01 Lis 2005    Temat postu:

Weź sie Dżo- Dżo uspokuj i nie podniecaj sie tak bo Ci ze starosci dysk wyskoczy albo żuchwa odpadnie! RazzRazzRazz Przyznaje dwójka była zajebfajna al mi trójka bardziej przypadła do gustu!! I tyle..

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Miodek
Wojownik Cienia
Wojownik Cienia



Dołączył: 21 Wrz 2005
Posty: 2136
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Fen Carn w Gryfinie

PostWysłany: Czw 14:02, 01 Lis 2007    Temat postu:

[link widoczny dla zalogowanych]

"Dead Island jest brutalną, mroczną grą akcji, w której wydarzenia obserwujemy z perspektywy pierwszej osoby. W trakcie rozgrywki uczestniczymy w licznych starciach z nieumarłymi stworami, próbując uciec z tropikalnej wyspy, na której rozprzestrzenia się zaraza. Za przygotowanie tej gry odpowiedzialny jest polski Techland, znany między innymi dzięki takim tytułom jak Call of Juarez czy Chrome.

W omawianej grze wcielamy się w postać mężczyzny, któremu udało się przeżyć katastrofę awionetki. Główny bohater wpada jednak w jeszcze większe tarapaty. Ląduje bowiem na wspomnianej już wyżej, opanowanej przez zombiaki wyspie i wyrusza na poszukiwania swojej zaginionej żony. Jak można się łatwo domyślić, toczenie walk z potworami stanowi esencję rozgrywki. W trakcie zabawy odwiedzamy różne zakątki wyspy, między innymi dżunglę i luksusowe hotele. Elementem wyróżniającym Dead Island na tle innych gier akcji FPP jest między innymi nieliniowy przebieg rozgrywki. Podejmowane decyzje i wykonywane zadania niejednokrotnie w istotny sposób wpływają na dalszy rozwój wydarzeń. Bardzo duży nacisk położono także na realistyczne odwzorowanie zachowań napotykanych NPC-ów, reagujących na konkretne poczynania gracza. Warto też dodać, że do przemieszczania się po wyspie możemy używać różnorakich środków transportu.

Przeważnie do eliminacji potworów wykorzystuje się standardowy wachlarz broni. Zadbano też jednak o szczegółowy i zarazem dość innowacyjny model walk wręcz, nawiązujący do pojedynków znanych choćby z gry Call of Juarez. Ponadto przewidziano możliwość używania znajdujących się w otoczeniu obiektów, a nawet zastawiania pułapek na zombiaki.

Oprawa wizualna Dead Island prezentuje bardzo wysoki poziom wykonania. Producent zadbał między innymi o realistyczne ukazanie ran skóry czy pełną symulację fizyki różnych cieczy czy gazów. Badane tereny są bardzo rozległe. Ponadto w wyniku rozszerzania się zarazy mogą one podlegać dalszym transformacjom."


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Shadow Strona Główna -> Gry Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group, Theme by GhostNr1